Tuesday, September 13, 2011

Part 7 and Last : SuKaNeka HaRi RaYa

Yeaaahhh!!!!This is the last entry for hari raya di negeri bawah bayu..=)Macam yg aku bgtahu dlm Part 6 ari 2 yg time2 raya ni pun ade wat sukaneka n joget lambak n mcm2 lagi ah kat kg ni..so, these pic tell everything..tgk la mcm mana muafakatnya penduduk kg ni berkumpul ramai2 memeriahkan acara yg di anjurkan oleh belia n beliawanis kg..hehe..



Dari yg kecik smp la ke tua..semua ade kat balai raya ni berkumpul untuk mengeratkan silaturrahim..


Rasa aku kat kelantan ke mana2 x pernah lagi wat time gini..kalu ade pun limited edition sesama famili sanak sedara je la kot..hmmmm



nak kena propose ni lain kali..hehe


anak2 buah aku pun masuk gak pertandingan ratu fesyen..hehe
tgk la byk mana hamper2 yg disumbangkan oleh setiap keluarga..


odah dpt 1st place..=)



ain dpt 2nd..=)


kocik2 dh pandai bergaya..
ni plak pertandingan joget lambak..


ramai gak yg dtg mlm 2..penuh kat balai raya..

siap ade import bandboys dr pekan beaufort lg..


budak ni aku x tau jenis ape yg dia menari..huhu

diorg tgh layan joget tarian sumazau..


ewah..ewah..








kcik beso tua muda suma layan joget lambak..hehe


Ok la..thats all for the pengalaman yg dpt share skit2 masa 1st time beraya kat kg wife aku..mmg happening la byk pengalaman baru yg dapat..dari x pernah mengacau dodol, pandai la skit nak mengacau dodol..hahaha


ckup la dulu mlm ni..esk2 plak mmbebel..hehe..


Gud Nite alls..=)

No comments:

Post a Comment

QuoTe Of ThE DaY

A good photograph is knowing where to stand. ~Ansel Adams