Monday, September 12, 2011

Part 6 : Bakso + Gearbox

Perrggghhh!!!

Malam raya ke 4 ni kitorg g serbu 'open house' makcik mariam kat sipitang..nasib baik kitorg g mlm, kalu g siang ari cnfrm x terlayan kitorg ni sbb kalu dia wat open house mmg berduyun2 ah dtg..nasib baik ikan duyung je yang x datang..hehe


Bkn ape, menu spesial dia bakso + sup gearbox 2 yg leh tahan 2..memandangkan ni 1st time aku beraya kat sabah, dapatla aku merasa bakso yg dibuat mcik mariam ni..mmg terangkat ah kalu tmbh lagi ngan lada padi..ffuuhhh!!!!!

berpeluh beb..

so, ni je la pic yg dpt aku share..x sempat nak shoot byk2..baik aku melantak lagi best..hehe..

Jangen Mare!!!


sup gearbox daging kobau..


odah seronok dapat angpau dari YB..





budak 2 org ni mmg dh jadi model tetap aku..mana je aku nak snap,mula ah diorg posing..hehe


For the last entry..aku nak share pasal org kg kat area cni yg wat sukaneka untuk merapatkan silaturahim antara penduduk kampung ni..aku rasa ni la 1st time aku rasa penduduk kg yg wat acara gini..x pernah lg aku jmpa kat mana2 kg yg wat acara gini time raya..hehe..

siap ade bandboys n joget lambak lagi..kehkeh..


Part 7 and Last : SuKaNeka HaRi RaYa

No comments:

Post a Comment

QuoTe Of ThE DaY

A good photograph is knowing where to stand. ~Ansel Adams