Monday, September 26, 2011

ChaMang WateRfaLL @ BenTonG

Salam eberibodi..

This time aku nak share gambo yg aku amik time g kenduri kawin mmber opis (Am) kat Bentong bln Julai ari 2 kot..tapi bkn gambar kawin dia yg aku nak up kat cni..hehe..Fuh punya lama gambo ni x smpt aku nak upload..

Taraaa.. yg aku nak tunjuk just gambar2 air torjun kat area rumah dia jer..Air Terjun Chamang namanyer..tempat ni mmg menarik ah. kena plak time ari 2 cuaca panas..lepas 2 plak baru lps mkn kenduri, lagi ah masyuk nak berendam dalam air terjun ni..

Nak g tmpt ni bkn ssh sgt pun, dari ptRaJaya, amik je MRR2, masuk highway karak, pecut ikut suka, kuar tol bentong pas2 ikut je signboard..pas2 sampai la..kehkeh..

ni je la pic air terjun yg smpat aku amik..=)

ray of light ke ni??huhu

sesape yg berani leh ah panjat ke atas puncak..pas2 sliding ah ke bawah..best woo..
(pastikan ade saksi utk ceritakan ape yg berlaku kepada mangsa)..hahaha

nun menuju puncak..

punya best air dia laju..


aku pun x tau ape aiman n kamil cuba nak wat 2..huhu


scenery versi asal(left) n HDR(right)..

No comments:

Post a Comment

QuoTe Of ThE DaY

A good photograph is knowing where to stand. ~Ansel Adams