Wednesday, May 12, 2010

TraveLLing DaY - FaMiLy DaY @ LanGkaWi


Hari yang dinanti tiba setelah sekian lama...aku pun sebenarnya dh x sabar jgk nak g langkawi ni..hehehe..(actually ni 1st time aku menjejakkan kaki kat pulau lang ni..huhu.kalu xde program family day sekolah bini aku ni xtau ah bila dapat aku g..hehehe )

Aku awal2 lagi dh isi cuti kat HRMIS..ye la,takut nnt cuti x lepas kang naye je aku nak mujuk wife aku..Pagi itu, (6 Mei 2010) aku bangun seperti biasa mcm nak g keje jgk.(semangat tul ni) .Siapkan ape yang patut n memastikan tiada barang yang tertinggal. Barang wife aku mggu lps lagi dia dh isi dalam beg. Yeala,dia balik pun seminggu skali jer. Tugas mendidik anak-anak orang asli lagi penting.berkhidmat untuk negara kan..=)

Tp,aku pun kena gak g opis sekejap..ade keje nak kna settle jap..huhu..Lepas je anta snowble n snowmel (my wife cats) kat nursery diorg, aku trus memecut black stallion aku 2..(dh lewat beb,wife aku msg td ckp kena bertolak awal skit sbb GB bagi pelepasan awal). Check -in di tol PutraJaya kul 12.04 n check-out di tol Tapah dalam kul 2.30..Laa aku igtkan sampai kat Tapah 2 diorg rombongan suma dh tggu, rupanye diorg ade lg kat Ringlet, baru nak bertolak..huuhuuu..hampeh tul la..

Terpaksa la aku melepakkan diri dekat area tol Tapah 2 dengan muka x bersalah..huhu..

Yeszzzaarrr!!!!

Lebih kurang 45 minit wat muka x tau malu kat area Tapah 2,segerombolan keta2 mereka yang berkenaan tiba..17 buah keta suma..

Di pendekkan cerita, setelah memecut lebih kurang laju slow, dalam kul 9 lebih sampai di Kuala Perlis untuk bermalam sebelum menunggu feri esok hari.. (To Be Continued..)

No comments:

Post a Comment

QuoTe Of ThE DaY

A good photograph is knowing where to stand. ~Ansel Adams